سلام 

من یه سوال از خانمهای متاهل دارم

من الان عقد هستم و تا چند مدت دیگه میریم سر خونه زندگی خودمون زندگی کنیم. الان داریم خونه مون رو میچینیم.

مشکل من با ترشحات رابطه جنسی هستش. وقتی رفتیم خونه خودمون نمیتونم هی تند تند ملحفه بشورم، چون هم شاغلم هم درس میخونم واقعا وقتم کمه برای شستشو

شما با این مشکل چطوری کنار میایید؟


پیشنهاد:

یه دختر مجرد چه هنرها و مهارت هایی رو باید یاد بگیره ؟

نمی خوام دختری باشم که هیچ هنری جز درس خوندن بلد نیست

چطور یه عروسی بشم که از هر انگشتش یه هنر میباره؟

آیا دختران امروزی به هنر آشپزی اهمیت میدن؟

چطور یه عروسی بشم که از هر انگشتش یه هنر میباره ؟

صفحه نکته های خانه داری

چه زمانی به یه دختر میشه گفت کدبانو؟

زن زندگی ام اما مورد پسند کسی نیستم

آقایون چه خانمی رو زن زندگی میدونن ؟

تعریف شما از مرد زندگی یا زن زندگی چیه؟

مردان از زن زندگی شون چه انتظاراتی دارن؟