با سلام به همه دوستان

مشکل من اینه که از مردا خوشم نمیاد فک میکنم همشه بد اخلاقن پدر و مادر من اختلاف سنی 13 ساله با هم دارن شاید تو اون موقع زیاد مهم نبوده از این گذشته شاید کسی باور نکنه که تو 28 سال ازدواج هیچ وقت مسافرت نرفتیم .

بابام اخلاقش اصلا خوب نیست هیچ وقت به ما نگفته دوستتون دارم وقتی دوستام از پدراشون تعریف میکنن بهشون زنگ میزنن شوخی میکنمن من میگم واقعا این جور مردایی هستن .

همش به ما میگه درس بخون کار مردم براش اولویت داره اگه من چیزی بگم اغصابش خراب میشه مادرم خیلی تحمل میکنه مام همین طور اصلا تا حالا به بابا هیچ بی احترامی نکردیم من برا زندگی آیندم خیلی میترسم

اصلا نمیتونم با یه مرد دو کلمه حرف بزنم همش سرم پایینه با خودم میگم چه معنی داره آدم به یه مرد ابراز علاقه کنه اصلا نمیتونم فک کنم یه روزی مردی رو دوست داشته باشم خواهش میکنم دوستانم کمکم کنید ذاستی من دانشجوی ارشد تهرانم 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)