سلام دوستان
امشب اول ماه رجب هممون در مورد از فضایل این ماه خبر داریم خدا رو شکر می کنم که هنوز جوونایی هست همه جوره پای دینشون هستند هر کاری میکنند تا به گناه الوده نشند بیان یک امشب رو فقط و فقط برای امام زمان مون دعا امام زمان داره برای من و شما گریه می کنه .
یک امشبی رو ما ها براش گریه کنیم یک امشبی رو همه مشکلات خودمونو فراموش کنیم اگر تونستین فرداشم روزه بگرین بغد برای جانبازای که گوشه اسایشگاه ها هستند باور کنید من من اصلا از خانواده جانباز و شهید نیستم خیلی حرفا داشتم ولی نمی دونم چرا گریم گرفته فقط به همین دو نکته مهم بسنده کردم التماس دعا

نکته : پست مربوط به حدود 4 سال پیش هستش و به درخواست یکی از کاربران به روز شده .
ارسال کننده پست ان شاء الله هر جا هستند موفق و موید باشن .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)