با سلام خدمت دوستان

خواستگاری دارم که در کل فردی سالم و مناسب است. اما چون هیچ پشتوانه ای از سوی خانواده اش ندارد و تاکنون درس خوانده است،به من گفته حداقل 3 سال باید صبر کنیم تا از لحاظ مالی بتواند برای تامین مخارج ازدواج و مسکن و ... آماده شود.

از من خواسته در صورتی که با معیارهایم مطابقت دارد، برایم نشان بیاورند و نامزد شویم تا 3 سال دیگر عروسی کنیم. گفت چون میترسم تا 3 سال دیگر ازدواج کرده باشی، الان با دست خالی به خواستگاریت آمده ام. مانده ام چه کنم؟

از نظر من اکثر چیزهایش جور است فقط قیافه اش به چشمم زیبانیست اما زشتم نیست و از نظر فن بیان،آن جور سر و زبانی که دختران دوست دارند، ندارد. ولی من ادبیات ارتباطم با بقیه بسیار مناسب است.

از لحاظ چهره خودم معمولی هستم.نمیدانم پذیرش ریسک عاقلانه است؟زیرا از طرفی پتانسیلش را دارد و سخت کوش است وبه پاکیش ایمان دارم.

از طرف دیگر من نسبتا مرفه بزرگ شدم و تصور زندگی با نهایت سختی برایم سخت است. اگر بعد 3 سال شرایط جور نشد، من که اسم مردی رویم آمده است ضرر کرده ام.ممنون از وقتی میذارید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)