با سلام و خسته نباشید

من جوانی هستم 18 ساله پدر ندارم فوت کرده تو همین سال جاری با مادر و برادرم زندگی میکنم دانشجوی ترم 3 هستم. خیلی وقته حدود 7 ماهه واقعا خیلی خستم اصلا نمیدونم چیکار کنم یا باید چیکار کنم هیچی دست خودم نیست جوری که فقط میخوام یکی کنارم باشه.

با خانوادم زیاد گرم نیستم چون کسی نیست درکم کنه واسه همه چی برای همین دنبال کسی میگردم که باهام باشه بتونم واقعا یکم تغییر کنم .

وضعم خیلی خرابه از درس از همه چی افتادم جوری که حوصله خودمو هم ندارم. من هیچ وقت با کسی دوست نبودم اصلا خوشم نمیاد. این قضیه رو به دوستم گفتم میگه برو ازدواج کن ولی اصلا شرایطشو ندارم برای همین موندم چیکار کنم اهل دوستی هم نیستم چون نظرم اینه که بری به دختر مردم مثلا شماره بدی اونم بگیره دیگه از اون دختر در نمیاد .

البته به کسی بر نخوره نظرم اینه. خواهشا راهنماییم کنین به خدا خیلی خیلی خستم و داغونم از لحاظ عاطفی،محبت،خوشی و غیره همشونو هیچ وقت نداشتم.لطفا کمکم کنین خیلی خیلی وضعم خرابه خیلی فکرا به سرم زده به خدا از زندگی خسته شدم اینجوریم

ممنونم 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)