سلام به دوستای خوبم تو سایت خانواده برتر

دختری هستم 22 ساله و تحصیل کرده. به تازگی از فامیلای دورمون خواستگاری برام اومده که 7 سال بزرگتر از منه .

خیلی پسر خوبیه و بر عکس بعضی پسرای دیگه اهل نماز و روزه هستش البته سوء تفاهم پیش نیاد منظورم توهین به اقا پسرا نیست ولی خوب حداقل تو دور برمون کمتر دیدم پسری به واجبات دینی اش عمل کنه و حساس باشه .

برای خودمم این خیلی مهم بود که همسر ایندم به واجبات دینی اش عمل کنه. خلاصه از هر لحاظ بیسته.البته اینا رو با تحقیقای زیادی که کردیم میگم.

حالا تنها یه مشکل دارم اونم اینکه من از لحاظ قیافه خیلی بالاتر از اونم نمیگم خیلی زشته ها نه. ولی خوب پایینتر از منه.

حالا منم موندم همه شرایطش خوبه ولی نمیخوام فردا همه دوستام و فامیلامون بگن که فقط به خاطر پولش باهاش ازدواج کرده چون واقعیتا این طور نیست و منم از اینکه کسی این جمله رو بخواد پشت سرم بزنه خیلی بدم میاد .

خانواده ام هم واگذار کردم به خودم منم تو بد دو راهی گیر کردم واقعا نمیدونم چیکار کنم اگه میشه کمک کنید چون دیکه مغزم هنگ کرده از بس فکر کردم.

تو رو خدا شما یه راهی بهم نشون بدید 

بی صبرانه منتظر راهنمایی شما دوستای گلم هستم  


مرتبط:

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

فقط با ظاهر خواستگارم مشکل دارم

میدونم که ظاهر مهم نیست ولی ظاهر خواستگارم به دلم ننشست

در جلسه ی خواستگاری چقدر به قیافه و ظاهر پسر اهمیت میدید؟

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

قیافه خواستگار به دلم نچسبید ردش کردم

توقع دختران 18 ساله در مورد قیافه خواستگار

روی قیافه خواستگارم شک دارم

حساسیت مادر دختر روی تیپ و قیافه خواستگار

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

ازدواج با یک پسر خوش قیافه چه مشکلاتی داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ظاهر خواستگار (۴۰ مطلب مشابه)