با سلام 

من با دختری تو چت دوست شدم و خواستم امتحانش کنم گفتم از رابطه چی میدونی و اینا اولش گفت هیچی . ولی بعد که خودم هر چقدر کمی روشو باز کردم اونم روش باز شد و بیشتر میگفت یک بار گفتم عکس بذار میخوام ببینم و با هزار تا بدبختی متاسفانه عکس گذاشت .

خیلی خیلی ناراحت شدم ولی به روی خودم نیاوردم خیلیم باهاش دعوا کردم. الان میخواستم بدونم به نظرتون همچین دختری در چه لحاظیه؟

یک بارم خواستم جوری تموم کنم واسه این که خیلی ناراحت بودم ولی واقعا کاری کرد که فهمیدم میخواد منو و منم خیلی دوست داره یک بارم دیدمش قصدمم ازدواجه ولی واسه این قضیه سر در گمم خواهشا جواب بدین خیلی لازممه مرسی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)