سلام دوستان،

لطفا سوالایی که میپرسم رو مسخره نکنید... اگه قصد مسخره دارین لطفا اصلا جواب ندین..


من دختر نوجوونم..

تو یه خانواده نسبتا مذهبی بزرگ شدم. البته نه مذهبی های سختگیر و محدود.

خواهرم تو یه کشور اروپایی درس میخونه و مادر پدرم مشکلی ندارن و حتی تشویقشم میکنن.

من همیشه معدلم کمتر از 19 نبوده. اکثرا میگن دختر باهوشیم...

ولی خودم احساس می کنم برخلاف باهوشیم، گاهی وقتا و هر چند خودم دیر باورم، ولی نهایتا اگه کسی بخواد تا حدودی سرکار میرم چون نمیدونم حرفشو باید باور کنم یا نه! (راه حل 1)

ولی چیزی که همیشه برام مضحک و مسخره و افتضاحه، معمولا برخلاف خوب انجام دادن کارای سخت تر، انجام دادن کارای خیلییی ساده و پیش پا افتاده ست...

مثل گاهی اوقات راه رفتن!!!! یا ورزش .

بچه ها از امتحان اخر ترم میترسن (دو ، دراز نشست و...) ولی من با اون خیلی راحت کنار میام، اما از طرف دیگه با چجوری تو سر توپ زدن خیلی ساااده مشکل دارم !!! هرچند معلم جلو روی من 10 دفعه بگه با کف دست نزن، بازم برخلاف میلم غلط انجامش میدم!!:( (راه حل 2)


اما بدترین مشکلاتی که اصل سوالم هست غذا خوردن و آرایش کردنه...

خوب من از بچگی خیلی با فامیلامون ارتباط نداشتیم. اداب معاشرتم مخصوصا موقع غذا خوردن با دیگران افتضاحه... حتی خیلی فیلم دان کردم که یاد بگیرم ولی همچنان همون مشکل ورزشو دارم ک همش غلط انجامش میدم.

خیلی بده از کسی بخوام مثلا!!! تو این سن 17-18 !!! بهم بگه چجوری با چنگال غذا یا چاقو بخورم!!!! یا خیلی وقتا پیش اومده ک اصلا نمیدونستم غذایی ک میگیرم باید با چاقو بخورم چنگال یا...(به خصووص زمانی ک منم تو فرهنگ اروپایی در مقابل بقیه بودم.) ...

یکم هم ضایعست خوب بخوام موقع غذاخورن هی به بقیه نگاه کنم و ناشیانه ازشون تقلید کنم... به علاوه خیلی وقتا غذامون ب دلایلی نمیتونه یکی باشه و خوب عجیب بنظر میرسم اگه بلد نباشم چجوری باید اون غذا رو بخورم!!! (راه حل؟3)

یا ساده ترش،

همینجوری وقتی خودم یه خوراکی میخورم ممکنه طبیعی باشه، ولی وقتی جلوی جمع میخوام یه کیک ساده بخورم همش میریزه و خورد میشه....(راه حل ؟4 )

.

از طرفی ارایش درست حسابی هم بلد نیستم:(

مامان و خواهرم جوری هستن ک بپذیرن اگه وسایل ارایش ازشون بخوام (قبلا هم ک بهشون گفته بودم برام رژ و برق ناخن) خریده بودن. بقیه شو هم مامانم از لوازم قدیمی خودش بهم داد.

ولی یکم سختمه باهاشون درمیون بذارم...از نظر صمیمیت مشکلی ندارم ولی نمیدونم سختمه بهشون بگم!!!! 

دلم آرایش میخواد. ولی در طول عمرم هیچ وقت نه کرم ارایشی زدم نه چیز فوق العاده ای... حتی برندهای معروفم ک ادما استفاده میکنن نمیشناسم..

حالا شاید این تو جامعه خودمون یکم بین ادمای مذهبی معمولی باشه ولی اگه قرار باشه سال دیگه م ک از کشور برای سفر خارج بشم دوباره با همین مشکل مواجه بشم:(

لطفا مسخره م نکنید... ولی بهم چندتا برند خوب و معروف معرفی کنید..(راه حل؟ 5)

واسه ی جوش هم چ کرمی خوب میپوشوندش...

چه جوری بگم من لوازم آرایش بیشتر و درست حسابی!! میخوام ک سخت نباشه...:(( (راه حل؟6)

.

بعد هم عروسی...

نمیدونم میخواد باورتون بشه یا نه، ولی من تو عمرم یه بارم عروسی نرفتم!

ممکنه امسال توسط یکی به یه عروسی دعوت بشیم...

مردم تو عروسی چیکار میکنن؟ نمیشه ک همش خوراکی و رقص و حرف باشه... دقیقا میشه مرحله ب مرحله شو بگین؟؟؟ (راه حل؟7)


اعتماد ب نفسم هم چندان بد نیست.. فقط تو کارای خیلی ساده میلنگم.. لطفا راهنماییم کنید:(


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)