سلام

من یک دختر 21 ساله هسستم

تقریبا از 15 سالگی کار کردن تو خونه رو شروع کردم

ظرف شستن، جارو، شستن همه چی، گاهی آشپزی و ...

خلاصه خونوادم ازم انتظار دارن. و اگه 1 کار نکنم. یا غذا درست نکنم. سرم غر میزنن و تنبل شدی و...

همه دخترای فامیل هیچ کدوم تو خونه کار نمیکنن ولی من چقدر ازم انتظار دارن.

شما دخترا همتون اینجوری هستید؟

من قبل با رضایت کمک میکردم. ولی از اونجایی ک اونا به خواسته های من توجه نمیکنن، منم دیگه خوشم نمیاد تو خونه کمک کنم. تازه اونا کمک نمیخوان! میخوان شب و روز بچرخم و همه کارا رو من باشه

اگه اینکارو بکنم خوششون میاد ولی اگه نکنم همش تنبل تنبل میکنن

منم دیگه حتی حوصله خودمم ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)