سلام

من به راهنمایی شما خیلی احتیاج دارم اگه امکانش هست نظراتتون و در اختیارم بذارید . یک ماه و نیمه که با خانواده برتر آشنا شدم ، الان از خدمت تون یه سوال دارم .

دختریم*2 (خودم ستاره دار کردم) ترم آخر رشته ی مامایی از یه دانشگاه معتبر ( نخندین گفتم معتبر، با شما میگم نخند عه) ، تا یه چند روز دیگه اگه خدا بخواد فارغ التحصیل میشم. همیشه جز شاگردای ممتاز بودم تو فکرم میخام فوقم بخونم ، شرایط فوق رو تو یه دانشگاه خارج از کشور دارم ، ولی دو دلم که برم .

چون من اگه بخام برم اون ور باید همه چیزمو مثل اونا بکنم دو دلیم بیشتر بخاطر این پوششمه ، منی که تا الان با هیچ پسری نبودم یه تار مومم دیده نشده تا الان حتی دست به صورتمم نذاشتم ، وجدانم اجازه نمیده که بخوام برم اون جا و حجابم رو بذارم کنار ، از طرفیم اگه میون این همه دانشجو با مانتو شلوار و چادر باشم مثل اُملام ، از یه طرف میخوام بیخیال بشم از طرفی دلم نمیاد الان که شرایطش مهیاست ، خانوادمم موافق هستند ولی خودم همچنان دو دلم . چیکار کنم؟

لطفا کمکم کنید!

با تشکر


بیشتر بخوانید ...

شرایط لازم برای اپلای کردن

چکار کنم که در دانشگاه های اروپا یا آمریکا بورسیه بشم ؟

می خوام برای رسیدن به یه زندگی بهتر از ایران برم

برای بورسیه شدن در خارج چه کار باید بکنم ؟

به کدام کشور برم برای زندگی ؟

میخوام به محض ورود به امریکا بتونم سرکار برم

با وضعی که تو کشور به وجود اومده احساس میکنم ایران موندن اشتباه

اگه موقعیت مهاجرت پیش بیاد میرید یا می مونید ؟

چطور والدیـنم رو راضی به مهاجرت کنم؟

میخوام از ایران مهاجرت کنم شاید بتونم که با کسی ازدواج کنم؟

در زمینه مهاجرت و اپلای کردن تجربه ای دارید؟

برای کم شدن پدیده مهاجرت، دولت چه کارهایی میتونه بکنه ؟

راه های مهاجرت به خارج چیست ؟

چطور میشه با مدرک دانشگاه آزاد مهاجرت کرد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)