سلام دوستان خوب سایت نیاز به راهنمایی دارم 

من 27 سالمه دارم خودمو اماده میکنم واسه ازدواج من پسر شاغلی هستم عاشق کارمو زندگی هستم همیشه سرم دنبال کار خودم بوده و از خدا خواستم یهم کمک کنه مخصوصا تو ازدواج و ارش خوستم و الانم می خوام که اولین لمسی که دارم با جنس مخالفم همسرم باشه و حلام . تا الان کمکم کرده برا بعدشم شما برام دعا کنید .

حالا مشکل من اینجاس من زیاد دنبال مسائل جنسی نبودم و بهش فکر نمی کردم چون عواقبشو میدونستم تا روز که ازدواج کنم ولی یه مشکلی دارم من زیاد نمی تونم با دختری هم صحبت بشم یا بهش نگاه کنم اخه با فکر شیطانی و نگاه بهش ببخشیدا نعوظ دارم خودمو مورد عذاب قرار میدم  .

من به خدا ادم چشم چرونی نیستم ولی نمی دونم چی کار کتم بیشترین نگرانیمم وقتیه که میحوام برم خواستکاری نمی دونم با اون دختر می تونم حرف بزنم .

من خیلی حساس شدم ایندمو دوست دارم و خجالنی هستم نمی خوام کسی بهم فکر بدی بکنه خوهشا راهکار بهم بدید و یه چیزی و نمی ذارم نعوظ معلوم بشه خودمو جمع می کتم ولی بهش نگاه کنم اینجوری میشم .

چطور می تونم راحت باهاش حرف بزنم تو خواستکاری اگه بفهمه چی ؟ دیگه بعد از ازدواج چیکار کنم با اولین لمس ابروم میره دست خودم نیست دختره میگه ببین چه شوهر بی بند و باری داشتم نمی تونه جلو خودشو بگیره لطفا هر کی میتونه کمک کنه علی نگهدارتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)