سلام

من کارمند هستم و تمام حقوقم رو به همسرم میدم و ایشون هم امکانات زندگی رو واسه من و بچه ام تا جایی که میسر باشه فراهم میکنه .

اما مدتی که تمام هزینه های زندگی خانواده شو می پردازه البته اونا خودشون حقوق دارن دقیقا معادل حقوق خانواده پدری من.

من از این مساله ناراضی هستم دلم می خواد زحمتام واسه پسرم هزینه بشه ناگفته نمونه که هیچی از اموال مشترکمون به نام من نیست و ما از صفر مطلق بدون حتی یک ریال کمک والدین ایشون با هم زندگیمونو ساختیم .

حالا می خوام بدونم اگه من راضی به این کار همسرم نباشم و این مطلب رو به ایشون هم گفتم ایا زندگی خانواده همسرم شبهه دار نمی شه چون پول من و همسرم کاملا امیخته به هم است .


مرتبط با خانواده شوهر:

خانواده شوهرم از خونه م دزدی میکنن

خانواده شوهرم یه درگیری رو با من شروع کردند

رابطه من با خانواده شوهرم چطور باید باشه ؟

چرا نباید بدی های خانواده شوهرمون رو به شوهرمون نگیم ؟

چکار کنم که در رابطه با خانواده شوهرم پر رو باشم ؟

از خانواده شوهر جز شر چیزی ندیدم

راهنمایی در مورد زندگی مسالمت آمیز با خانواده شوهر

چرا خانواده شوهرم نمیذارن باب میل خودمون زندگی کنیم ؟

خانواده شوهرم اصلا محبت های منو نمی بینن

من از دو رویی خانواده شوهرم واقعا خسته شدم

خانواده شوهرم دوست ندارن برم خونه شون

دعا برای دور شدن از خانواده شوهر


داشتن اختلاف نظر با شوهر: 

آقایون دوست دارن خانم شون بره منت کشی موقع قهر بودن؟!

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

وقتی جدا از زنم می خوابم یه احساس معنوی بهم دست میده

خوابیدن کنار همسر در دوران عقد

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم

جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)