سلام

من یه دختر 21 ساله هستم که تقریبا بیششششتر اوقات وقتمو تو خونه میگذارونم

مشکلی که هست اینه که دیگه انگار خوشم نمیاد تو جمع خونواده باشم

همش تو اتاقم نشستم و با گوشیم بازی میکنم و یا همینجور بیکار نشستم

خونوادم شاکین و میگن چه خبره روز میاد و میره ما نمیبینیمت؟؟؟؟؟

منم خوشم نمیاد اینجوری باشه. ولی خب چکار کنم

احساس میکنم جمعشون کسل کنندس و از حرفایی اصلا خوشم نمیاد.خدایی نکرده منظورم حرفای بد نیست هاااا

همینجوری حرفای عادی. ولی من نشستن تو اتاق و مخصوصا بودن تو این دنیای مجازی رو بیشتر ترجیع میدم. اما اونا از دستم دلخورن

از طرفی نمیتونم گوشیمو بگیرم و پیششون بشینم. چون سوال پیچم میکنن. چکار داری میکنی؟ گوشیت چی داره؟ این گوشی مگه چیه که اینقدر وابستشی؟ مگه چی داره که از دست کنده نمیشه و.... یا مثلا میگن بده ببینم چی داره!!!

از اونجایی که اینجا سر میزنم، خوشم نمیاد ببینم. اونا بدبینن تا حدودی

واقعا احساس تنهایی میکنم

چکار کنم از جمع خونوادم لذت ببرم و زود خستم نشه؟ هر وقت پیششون نشستم دوس دارم زود پاشم بیام تو اطاقم و با گوشی بازی کنم!!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)