سلام

به شیما علاقه دارم ولی از ازدواج و مسائل پیرامون این ازدواج ترس زیادی دارم..

1 - این دختر اگه رفت دانشگاه و اونجا علاقه مند شد چی و میخوام بره دانشگاه بینش بازشه

2 - مادرش 13 سال حبس محکومه ولی قطعی نیس  البته ولی 8 سال رو شاخشه ..بعد از تموم شدن زندان مادرش چیکار کنم با حرف مردم نه از لحاظ تامین هزینه..

3 - خانوادهم به دید یه فاحشه بهش نگاه میکنن ولی پاکه نزدیک 2 ساله با خانواده سر این موضوع مشکل دارم...

از همون اوایل باید  میفرستادمش بهزسیتی  همون جا خرجش رو میدادم   ...خب و حرف اخر بهش بگم علاقه دارم یا بزارم بعد کنکور با حرف  مردم چیکار کنم ؟

 دوستان نظر دهنده راست میگن بهش وابسته شدم خیلی هم زیاد راستی میخواستم قستمی از سهام شرکتم رو به نامش کنم ایا این کار درستیه...این هم ادرس شرکته برای کسایی دست از تهمت بردارن www.daghighco.ir


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)