سلام.

من یه خواستگاری برام اومده که متولد 61 هستش من خودم متولد 73 هستم. ایشون از نظر اعتقادی و فرهنگی همونی هستن که من مبخوام ولی ایشون یه مشکلی دارن اینکه چند سال پیش با دختر عقد کردن و بعد فهمیدم اون خانم دختری نیست که نشون میده و وضع حجابش واقعا افتضاحه و محرم نامحرم حالیش نیستش و دائما دنبال کار تو شرکتایی میگرده که وضعشون افتضاحه هر چقد میخواد جلوی این مشکل رو بگیره حل نمیشه تا اخر دختره درخواست مهریه میده تو دادگاه که اونجا از خانم یه تعهد میگیرن که تا 10 سال ادعای مهریه نکنه و خونواده دختره اونو با پسره میفرسته خونه خودشون یعنی ازدواج میکنن .

بعد دختره بازم دست از بی حیایش بر نمیداره و با پسره دعواشون میشه و بازم میرن دادگاه و میگن برید حل کنید و کنار بیاید تا اینکه بعد دادگاه دختره با یه چیزی تو خیابون میزنه سر پدر شوهرش و سرش میشکنه بعد اون ماجرا نه دختره میره سر خونه زندگیش نه پسره میره دنبالش تا 3 سال میگذره و این اقا میخواد ازدواج مجدد کنه ایشون از دادگاه نامه ای گرفته تا بتونه ازدواج کنه.

حالا اومدن خواستگاری بنده بنظرتون چه جوابی بدم در حالی که مشکل از دختره بوده و خود پسر و  خانوادش از همه لحاظ عالی هستن و اینکه شاید بعد 6 سال که از ده سال مونده خانمه برگرده سر خونه زندگیش در حالی که من زنشم و اگه بر نگرده این اقا باید سالی دو تا سکه به خانم بده. ببخشید طولانی شد ولی جایی نتونسم بپرسم مشکلمو.

بنظرتون چکار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)