سلام

من دختری هستم که حدود ۵ سال پیش و قبل تر از اون هم چند بار مورد آزار جنسی یکی از افراد فامیل قرار گرفتم که متأسفانه جزء محارم هم بود. 

من خواب بودم که این اتفاق افتاد فرض کنید، دختری حدود ۱۶ ساله داخل اتاق خودش یعنی جایی که امنیت طبیعی ترین حقشه و در حال خواب مورد آزار قرار بگیره. اون فرد اون شب مهمون ما بود و حتی حق مهمون بودن رو هم بجا نیاورد.

از اون شب ازش متنفر شدم و حتی با شنیدن صداش حالت بدی بهم دست میده و متأسفانه عقاید خانوادگی مون هم طوری نیست که بتونم به کسی بگم و دلداری بهم داده بشه. سوال من از شما اینه که آیا من‌ همچنان دختر پاکی ام یا نه؟ (خدا رو شکر آزار در حد کامل نبوده). 

امّا حس می کنم چون بهم دست زده با اون نیت من از حالت پاکی خارج شدم. خیلی گریه کردم بابت این موضوع خودم رو لایق ازدواج‌ با یک انسان پاک ‌نمیدونم. به نظرم اوج کثیفی یک مرده که به خاطر طبیعی ترین نیازش پاکی یک دختر رو اون هم بدون رضایت ازش می گیره.

جالبه که اون آدم هم زن داره و هم بچه، یعنی شرایط رفع میلش رو هم داشته امّا چنین کاری کرده. متأسفانه طی این ۵ سال حتی کوچکترین حرکتی به نشانه متاسف بودن از اون آدم ‌ندیدم و حتی با سکوت من حس می کنم پر رو تر هم شده. 

چند شب پیش بعد نمازم به گریه افتادم و تصمیم گرفتم همه اون هایی که بدی در حقم‌ کردن ببخشن، امّا یک دفعه اسم این آدم اومد به ذهنم و نتونستم ببخشمش. نمی خوام کینه و نفرتی تو دلم باشه، می خوام فقط عاشق اون هایی باشم که دوست شون دارم به نظرتون باید این آدم رو بخشید؟

به نظرتون بخشش همیشه خوبه؟، اینکه نتونستم ببخشمش کار خداست یا شیطان؟ اصلا نمی تونم درست تصمیم بگیرم.


مطالب مرتبط :

چطور خاطره تجاوزی که در کودکی بهم شده رو فراموش کنم؟

اتفاقی که در 6 سالگی برام افتاد باعث شده از پسرها بترسم

بعد از تجاوز، نیاز به جراحی پیدا کردم، می تونم ازدواج کنم؟

می خوام از کسی که در کودکی بهم تجاوز کرد انتقام بگیرم

در نوجوانی و در خواب دستمالی شدم، بهم تجاوز شده ؟

ازدواج با دختری که احتمالا بهش تجاوز شده

وقتی 15 سالم بود مورد تجاوز پسر خالم قرار گرفتم

راهی برای جبران گناه تجاوز به دو دختر وجود داره ؟

چرا پسرا از دختری که بهش تجاوز شده گریزونن؟

آیا در دنیا فقط جنس مرد اهل تجاوز کردنه ؟

در کودکی مورد تجاوز قرار گرفتم اما به خاطر ترس به کسی نگفتم

آیا به خواستگارم باید بگم که در 15 سالگی بهم تجاوز شده

ازدواج بی منت با دختری که بهش تجاوز شده

به خواستگارم بگم که در کودکی آزار جنسی دیدم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قربانیان تجاوز در کودکی و نوجوانی (۱۵ مطلب مشابه)