سلام 

یه راه حل برای چگونگی رفتار با همکلاسی های منحرف بگین. من تا الآن یه دوست بیشتر ندارم که اون هم خیلی درگیره و بعضی وقت ها هم هر وقت عشقش بکشه میاد که مثلا با هم یه مسجدی زمین فوتبالی چیزی بریم.

من خیلی تنهام و نصف بیشتر همکلاسی هام هم منحرف حالا میزان منحرفی شون یا کمه یا متوسطه یا زیاده ولی خب بیشترشون میزان منحرفی شون متوسط رو به بالائه ولی خب به هر حال هستن و من نمی خوام که مثل اون ها بشم چون تاثیر پذیریم از دوست زیاده ولی خب از طرفی هم تنهام و موندم چه کار کنم.

لطفاً یه راه حلی بدین در ضمن اون چند نفری که جز اون نصف بیشتر منحرفا حساب نمیشن هم کم و بیش شیطونی می کنن ولی خب جنبه شون بالائه و مثل بقیه همکلاسی هام نیستن که جدی در این مورد ها حرف بزنن و برن دختر بازی کنن این هایی که جنبه شون بالائه فقط در حد شوخی حرفش رو میزنن که البته خب من با اون ها هم حال نمی کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)