سلام دختری 23 سالمه هستم تک دخترم توی خانواده نسبتا مرفهی زندگی میکنم پدر و مادرم هر دو تحصیل کرده هستن خودمم تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شدم

سه ساله سیگار میکشم اول از روی کنجکاوی بود بعد از سیگار کشیدن خوشم اومد و ادامه دادم مصرفم متغیره از روزی 2 تا 5 نخ اونم از نوع لایت.

فقط پدر و مادرمم خبر دارن سیگار میکشم دیگه هیچ کسی نمیدونه البته هیچ وقت جلوشون این کارو نکردم توی اتاقم میکشم. حدودا 6 ماهه توسط یه نفر واسطه خانم با آقا پسری آشنا شدم این آقا توی دانشگاه منو دیده بود ازم خوشش میومد اون خانم که خالش بود واسطه کرده بود (خالش از خودش کوچیکتره) دروغ چرا منم از ازش خیلی خوشم میاد خیلی پسر خوبیه مودب خیلی به خدا و ائمه اعتقاد داره.

تا حالا چندین بار باهاش بیرون رفتم اصلا بهم دست نزده . یه مدت پیش بهم گفت میخوام جور کنم تا قبل از عید بیام خواستگاریت. اون نمیدونه نمیخوامم بدونه سیگار میکشم الان میخوام ترک کنم ولی نمیدونم چیکار کنم سابقه ترک هم دارم که بیشتر از 6 روز طول نکشید.

توی این شش روز هر موقع هوس سیگار میکردم کتاب دعا رو برمیداشتم دعا میخوندم مامانمم خیلی کمکم کرد ولی آخرش نشد که نشد نتونستم ترک کنم.

لطفا کمکم کنید میخوام ترک کنم خیلی مشکله ولی انگیزشو دارم کسی اینجا سابقه ترک سیگار و داره خودش یا آشناهاشون که راهنماییم کنه


فرستاده شده در ۲۰ دی ۹۳، ۱۳:۵۳:۱۷


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)