سلام

من دختری ۲۴ ساله هستم که ان شاء الله هفته دیگه عقد می کنیم, راستش یه سوالی دارم که نمی دونستم باید از کی بپرسم چون خواهر ندارم.

می خواستم بدونم در دوره عقد بهتره دختر بره خونه پسر یا پسر بیشتر بره خونه دختر؟ یعنی اگه شب بخوان پیش هم بخوابن کدوم بهتره؟ راستش من یه کم خجالتیم چون سه تا برادر بزرگتر از خودم دارم به خاطر همین معذبم .

خونواده مذهبی نیستیم ولی خب روم نمیشه با شوهرم توی خونمون اونم تو یه اتاق بخوابم دخترای دیگه فامیلم ازم کوچیکترن و ازدواج نکردن که مثلأ بخوام ببینم اونا چیکار کردن که منم همون کار و بکنم.

من با خودم میگم هر وقت که شوهرم اومد خونمون شب که خواست بمونه جاشو تو یه اتاق دیگه بندازم و جدا از هم بخوابیم .

من حتی موقع حرف زدن با نامزدم وقتی پدر و مادرم هستن خجالت می کشم و کمتر صحبت می کنم, اگه میشه راهنماییم کنید مخصوصأ خانم های متأهل که تجربه ان دوران رو دارن بگین چیکار کنم؟


مرتبط با سختی های دوران عقد:

تازه عقد کردم، می خوام از خانواده خانمم شکایت کنم 

از دوران عقد خیلی بدم میاد، اصلا ضرورتی داره؟

اشکالی داره در دوران عقد خلوت کنیم ؟

خانواده ی شوهر حق دارند عروس رو در دوران عقد پیش خودشون ببرن ؟

دور بودن از نامزد در دوران عقد و بعد عروسی

در چگونگی مدیریت دوران عقد راهنمایی می خوام

در دوران عقد هستم، مادرم سعی می کنه مچ ما رو بگیره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)