سلام خسته نباشید

من چندین سال هست عوض فیس بوک هستم یعنی عضویت من در سایت فیس بوک به زمانی بر میگرده که توی ایران هنوز فیلتر نشده بود البته زیاد هم اهلش نیستم گاه وقتی شاید دو ماهی سه ماهی واسه سرگرمی میرم فیس بوک اونجا عضو پیج های مختلف شدم ....

دوستانم توی فیس بوک انگشت شمار هستن بیشتر هم همکلاسیهای سابقم در دوران دبیرستان و راهنمایی هستن.

دیروز که وارد فیس بوک شدم پیش خودم گفتم سرچی بکنم ببینم کیا عضو هستم کیا نیست در کل آماری بگیرم ببینم چه خبره

راستش از دیروز توی شوک هستم!اول که دیدم دختر داییم عضو فیس بوک شده اسمش هم فاصله دار بود که کسی شک نکنه متوجه نشه. عرضم به حضورتون من دختر داییمو هر وقت دیدمش همیشه مانتو تنش هست آرایش هم نمیکنه ولی عکس هایی توی فیس بوک گذاشته بود که برق سه فاز از سرم پرید... با ساپورت و آرایش غلیظ و تاپ... جوری که خط سینه هاش پیدا بود!فیگورایی گرفته بود که باسنش افتضاح توی کادر افتاده بود...

دیروز چند تا از دختر های همکلاسی دانشگاهمو هم دیدم که عکس با قلیون و مشروب و سیگار گذاشته بودن لباس های نیمه برهنه تنش بود راستش این چیز ها توی فیس بوک زیاده نمیخوام هم بگم آدم پاکی هستم و جانماز آب بکشم ولی همش فکر میکردم دخترهای کلان شهر ها مثل تهران شیراز اصفهان ...راحت با قضیه برخورد میکنن میان عکس های نیمه برهنه میزارن و این چیز ها توی شهر کوچیک نیست..(من خودم ساکن شهری هستم که 60هزار نفر جمعیت داره)

به نظرتون دلیلش چیه که دختر ها از این عکس ها توی محیط عمومی میزارن؟

میخوان بگن ما خیلی مد روز هستیم؟خیلی متمدن هستیم؟برای پیدا کردن مخاطب خاص میزارن؟میخوان توی مسابقه زیبا ترین دختر ایران شرکت کنند؟میخوان بگن ما خیلی خوشکلیم خیلی خوش اندام هستیم؟شما بگید؟!؟!

منکه هر چی فکر کردم به نتیجه ای نرسیدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)