سلام دوستای گلم. من حدود بیست روز پیش ازتون سوال کردم که کسی هست واسه عشقش از خانوادش دور شده باشه؟

از اون جایی رابطه من و اون آقا مجازی و تلفنی بود اکثرتون گفتید تمومش کنم. 

بعد یه سال رابطه الان یه هفته هست که تمومش کردم. اون آقا هم مرد فهمیده ای بود و براش دلیل منطقی آوردم  و تموم کردیم این رابطه رو.

الان دارم دیوونه میشم هرشب گریه میکنم نمیتونم فراموش کنم. رابطه مو با خدا قوی تر کردم ولی بازم همه مشغله ذهنی من همین آقاست.

 بعضی وقتا گوشی دستم میگیرم که بهش پیام بدم ولی به آینده که فکر میکنم پشیمون میشم.

چکار کنم فراموش کنم این یه سال عشقه پاکو...

بیشتر بخوانید ... :

پسران بعد از چند وقت عشق خود را فراموش می کنند؟

چکار کنم که پسر مورد علاقم دوباره پیشنهاد خواستگاری اومدن رو بده ؟

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

پسری که خاطرخواهم بود رو نا امید کردم ، حالا پشیمون شدم

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

نشانه های عشق واقعی در مردان ( برای زنان )

نشانه های عشق واقعی چیست ؟

عشق واقعی چیست ؟

فرق عشق و میل جنسی از نظر آقایون چیه؟

شکست عشقی و تاثیرات آن بر زندگی آینده یک مرد

فراموشی عشق اول برای آقایاون سخت تره یا خانم ها ؟

در صورت ازدواج، عشق اولم فراموش میشه یا نه ؟

میخوام به برادر متاهلم کمک کنم عشق قدیمیش رو فراموش کنه

فکر می کردم بعد از ازدواج عشق اولم رو فراموش می کنم

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

نه می‌تونم به دختر مورد علاقم پیشنهاد بدم و نه فراموشش کنم

اگه ازدواج کنم می تونم عشق سابقم رو فراموش کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فراموش کردن عشق قبلی (۶۰ مطلب مشابه)