سلام
من یکی از پست هایی که خانما گذاشته بودند در مورد اولویت مردان برای ازدواج جنسیه یا عاطفی خوندم مثل اینکه همه ی زن ها فکر می کنند مردها برای نیاز جنسی ازدواج می کنند من چند روز دیگه عروسیمه تو دوران عقد اصلا حرفی اشارتی در مورد مسائل جنسی نداشتیم و من با تمام وجودم همسرمو دوست دارم فکر کنم چه ارز کنم شاید قتعا اونم مثل خانومای اینجا فکر می کنه دیگه اینجور که من دیدم حالا بگذریم
چجوری بهش ثابت کنم که اصلا بخاطر نیاز جنسی ازدواج نکردم و فقط به خاطر عشقی که بهش داشتم باهاش ازدواج کردم اصلا می دونید چیه من از این تفکر بدم میاد زمانی که من کلی دوسش دارم اون فکر کنه من به خاطر نیاز جنسی باهاش ازدواج کردم اصلا ممکنه اینجوری فکر کنه آیا همه زنا اینجور فکر می کنند می خوام عشقمو بیشتر بهش ثابت کنم چکار کنم می خوام بدونه که محبت و عشق تنها خواسته منه ازش

پاسخ :
سلام
یعنی میل جنسی این قدر بد و منفور هستش ؟‌ میل جنسی هم مثل سایر امیال خدادادی پاک و مقدسه . ما آدم ها اون رو کثیفش کردیم .
متاسفانه بعضی ها برای این که بچه هاشون رو از رفتارهای غلط جنسی دور نگه دارند میل جنسی رو برای بچه ها پست و حیوانی تعریف می کنند .
نتیجه این میشه که وقتی بچه ها بزرگ شدند با همین تفکر ازدواج می کنند . وقتی همسرش ازش درخواست رابطه می کنه با اکره قبول می کنه چون چنین عملی رو یه عمل حیوانی می دونه .
اگه همسرش بهش اعتراض کنه میگه تو فقط به خاطر میل جنسی با من ازدواج کردی !!! نه به خاطر خودم !
وقتی پیامبر اسلام رابطه ی جنسی زناشویی رو مساوی با جهاد در راه خدا می دونه میشه به رابطه ی جنسی بد نگاه کرد ؟!

اگه همسر شما چنین تفکری داره چند حدیث بهش نشون بدید . اگه می خواید بهش ثابت کنید که به خاطر میل جنسی باهاش ازدواج نکردید در رابطه ی جنسی فقط به فکر خودتون نباشید . اول اون رو ارضاء کنید بعد خودتون رو ارضاء کنید .
موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه)