سلام

یه سولی داشتم میخواستم بدونم ماها کی هستیم براچی بدنیا اومدیم چه تضمینی وجود داره که اون دنیا وجود داشته باشه خدا کیه؟؟؟؟

از وقتی با اینجا آشنا شدم انگار از خواب بیدار شدم خداییش دور و اطرافمون چه خبره کجا داریم میریم .

من 22 سالمه و سال آخر مقطع کارشناسیم از وقتی بدنیا اومدم تقریبا تو آرامش بودم نمیگم وضع مالیمون عالی بود ولی خدا رو شکر بدم نبود بابام کارمنده مامانم خونه دار .

رابطمون تو خانواده خیلی خوبه تا حالا با هیچ پسری ارتباط نداشتم بجز یکی دو بار تو چت که اصلا نذاشتم احترام بینمون برداشته بشه تا حالا جمعش 5 ساعت اینکارو نکردم البته فقط از روی کنجکاوی اینکار رو انجام دادم خیلی کم دروغ میگم حجابمو کامل نگه میدارم خلاصه سعی میکنم کمتر گناه کنم البته زمانی اینکارو انجام میدم که احساس کنم به دیگرون ضرر میزنم اصلا در مورد خودم مراعات نمیکنم .

مثلا یه ماه نماز میخونم دو ماه نمیخونم موسیقی گوش میکنم و میرقصم از بدنم کمتر مواظبت میکنم درسته مسلمونم ولی احساس میکنم خودم و خدامو اصلا نمیشناسم نمیدونم باید چیکار کنم البته تو اینجا هم چند بار در مورد این موضوع سوال پرسیدم ولی بجواب نرسیدم .

خواهشا اگه میتونین کمکم کنین نمیخوام بصورت کور کورانه و تقلیدی زندگی کنم میخوام بدونم کیم و برا چی زندگی میکنم و بدنیا اومدم احساس میکنم رفته رفته زندگی برام بی معنی میشه چون با این وضعیت نمیتونم هدف خاصی برا خودم و زندگیم مشخص کنم.

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)