سلام

من دختر 21 ساله ای هستم که 7 ماهه با پسری 27 ساله اشنا شدم. بعد اشنایی اولیه ایشون تونستن شغل مناسبی دست و پا کنن و بهم پیشنهاد ازدواج دادن که من بخاطر درسم و سن کمم گفتم که شرایطش رو ندارم... الانم با خانوادشون پیش قدم شدن و من بازم گفتم امادگیشو ندارم...

نمیدونم کاربرای این سایت چند سالشونه و این حسا رو تجربه کردن یا نه ولی برای من ازدواج سخت ترین کار دنیا شده .. نمیتونم خودمو با همسنام مقایسه نکنم... میترسم از ازدواج پشیمون شم یا اینکه واقعا باید چه معیاری داشته باشم برای سنجیدن طرفم نمیدونم...

اوایل اشناییمون خعلی با حوصله بودم ولی الان 4 ماهی هست که نه تنها با این اقا صحبت نمیکنم اگرم حرف بزنیم دعوا میگیرم باهاش ... بارها شده جوابش رو دیگه ندادم و بقولی گفتم رابطه تمومه ولی با اصراراش دوباره ادامه دادیم.

حالادر مونده ام نمیدونم باید چیکار کنم که مطمن بشم طرفم انتخاب درستیه و پای انتخابم بمونم؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)