من مدتی هست که از طریق گوگل با وبلاگتون آشنا شدم و مشکلی دارم که می خوام اینجا بیان کنم

من الان تازه سربازیم و تموم کردم و دکتری عمران دارم از دانشگاه صنعتی اصفهان و سنم الان 32 هستش تازه وارد بازار کار شدم و در آمدی متوسط دارم .

چند ماه هستش که دنبال یک دختر خوب می گردم برای ازدواج ولی چند جا خواستگاری رفتم کلا از ازدواج و تشکیل خانواده نا امید شدم .

اولا اکثرشون افکار فمینیستی دارن و من هر جا حرف از مهریه زدم همشون درخواست مهریه هایی کردن که حتی کل خویشاوندان سرجمع توان پرداختشو ندارن آخه چقدر بی انصافی من که سرمایم کلا 30 میلیونه چه جوری به اندازه دو میلیارد مهریه زنم کنم که بشم بردش.

خلاصه یه مدت قید ازدواجو زدم اما اتفاقی با روحانی محل در این باره حرف زدم و گفت کار عاقلانه ای کردم که نپذیرفتم و بهم پیشنهاد داد که بیشتر بگردم و نا امید نشم خلاصه بازم رفتم خواستگاری ولی حتی یک موردم پیدا نکردم که مهریه ای در حد توان من قبول کنه . همین مساله باعث شده که کلا دلسرد بشم و خودمو به زندگی مجردی قانع کنم .

کلا من اگه بمیرم مهریه ای که بالاتر از نصف داراییم باشه قبول نمی کنم به هیچ وجه من نمی دونم من چه گناهی کردم که پسرم مهریه حضرت فاطمه الان میشه 3 میلیون تومن ولی دخترای الان جون آدمم می خوان .

به نظرتون چیکار کنم منم مثل خیلیای دیگه برم سراغ دختر بازی ؟ نه نمیرم چون وجدانم اجازه نمیده ولی می بینی این پسرا کار عاقلانه ای انجام میدن.


بیشتر بخوانید ...

خواستگارم میگه بیشتر از 14 تا مهریه نمیدم

با آسون کردن شرایط ازدواج به خودمون کمک کنیم

عقد کنیم و تا زمان ایجاد شرایط ازدواج ، موافقید ؟

خواستگارم برای ازدواج با من سه شرط گذشته !

با این مهریه ها نمی صرفه ازدواج کنم

خواستگاری که می خواد مهریه عند الاستطاعه باشه نه عند المطالبه

از ترس مهریه سنگین، جلسات خواستگاری رو ادامه ندادم

مهریه رو بالا میگید که دستش بسته باشه ازتون پیروی کنه؟

هفته دیگه عقدمه و از قبول مهریه بالا می ترسم

ما که نمی تونیم مهریه بدیم قید ازدواج رو بزنیم ؟

شوهرم میگه برو سکه هات رو ببخش تا بتونم بهت اعتماد کنم

ما پسران نباید با زندگی مون قمار کنیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مهریه (۱۱۶ مطلب مشابه)