من حدود 22 سال دارم و 15 ماهه که عقد هستم دو ماه پیش همسرم گفت ما به درد هم نمیخوریم و باید از هم جدا شیم حتی خانواده هامونم فهمیدن. گر چه دلایلش به نظر همه حتی مشاورها غیر منطقی بود ولی به هر حال اصرار داشت تا اینکه من با کلی خواهش راضیش کردم دوباره با هم زندگی کنیم ولی الان برای ادامه زندگیش با من 1 شرط گذاشته اونم اینکه مهریه م رو از 313 برسونم به 50 سکه !!!!!!!!

مطمئنم خانوادم با این مساله به شدت مخالفن ولی من زندگیمو دوست دارم به نظرتون عاقلانه است اینکار رو بکنم؟؟ اینم بگم که میخوام بدون اطلاع خانوادم اینکار و انجام بدم چون مخالفت میکنن

پاسخ :

سلام

اگه دلایلش از نظر شما و مشاورها غیر منطقی هستش ، اصرارش برای جدایی می تونه 4 علت داشته باشه :

1 - از انتخابی که کرده پشیمون شده 

2 - حس کرده توان اداره زندگی رو نداره

3 - به این نتیجه رسیده که زود ازدواج کرده 

4 - رفتار شما یا خانواده تون رو دیده و حس کرده که نمی تونید با هم کنار بیاید .

بنابراین بهترین راه حل رو در جدایی دیده . با توجه به شرطی که گذاشته احتمال چهارم قوی تره . برای همین راه جدایی رو برای خودش آسون تر کرده .

پیشنهادم اینه که علت اصلی رو از زیر زبونش بیرون بکشید . شاید دچار سوء تفاهم شده . شاید از چیزی ترسیده . ممکنه رفتار نامناسبی از مادرتون نسبت به پدرتون دیده باشه یا ... .

موفق باشید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
طلاق در دوران عقد (۳۵ مطلب مشابه)