بنده دختری هستم زیر 20 سال و با پسری در رابطه هستم که خانوادم همه اطلاع دارند و همه عاشقش هستند چون خیلی پسر سنگین و خوبیه از بیشتر لحاظ ها و از نظر إحساسی من هم علاقه شدیدی دارم و خیلی دوسش دارم فقط یه مشکلی هست از نظر مالی خوبن ولی تو خرج کردن با ما فرق دارن مثلا من از بچگی طوری عادت کردم که باید لباس و همه چیم درجه یک باشه و تو رفاه کامل همیشه بودم و همه چیز از نوع بهترینش برام مهیا شده همیشه واسه همین من خیلی دوسش دارم ولی اگه ازدواج کنم با ایشون دیگه باید دوره بهترین چیزا از جمله لباس مارکدار و بهترین عروسی و بهترین خونه و أینا رو خط بکشم و از زندگی سطح بالا به زندگی معمولی برم و این افکارم رو پریشون کرده

از لحاظ معنوی عالیه ولی برام تحملش سخته که معمولی زندگی کنم و تو رفاه نباشم و میبینم که فامیلمون که مثل خودمون زندگی میکنند و بهترین نامزدی و عروسی و بهترین خونه رو میگیرند برام سخته که تو همچین قومی باشم ولی معمولی زندگی کنم

و من خیلی دوسش دارم و این افکارم اشتباهه خودم میدونم از شما خواهش میکنم یه ذره من رو راهنمایی که بتونم با شرایط زندگی معمولی در کنار فرد مورد علاقم کنار بیام،لطفاً


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)