سلام

اگه میشه جواب منو زود بدید واقعا گیر کردم...

من کم تر از 5 ساله ازدواج کردم.  همسرم توی دانشگاه با دختر های کلاسشون راحت ارتباط برقرار کرده و حتی بعضی وقت ها مدت ها با هم از طریق این شبکه های موبایلی صحبت می کنن.

معمولا همه چیز رو بهم می گه و اوایل که می گفت من خیلی سعی می کردم حساسیت به خرج ندم ، اما اخیرا متوجه شدم که حتی با یکی از دخترها بیرون هم رفتن دو نفری ... من نمی دونم دقیقا باید چی کار کنم. خیلی خیلی ناراحتم.

من چیزی براش کم نذاشتم، از چیزی توی من ناراضی نیست، نمی فهمم مشکل از کجاست و چیکار باید بکنم تا متوچه اشتباهش بشه، مسلما ارتباط با جنس مخالف اشتباهه و وقتی که ازدواج کرده باشه دیگه اشتباه تر. راهنماییم کنید لطفا.

خیلی از دستش ناراحت شدم، به نظرتون بشینم با خودش حرف بزنم راجع به این موضوع ؟ و چی باید بهش بگم ؟ باید باهاش تند برخورد کنم ؟ قهر کنم ؟ گریه کنم ؟ تهدیدش کنم ؟

میشه لطفا زود جوابم رو بدید؟ مغزم واقعا نمی کشه و هنوز بهش چیزی نگفتم! 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)