سلام به همه عزیزان که وقت میذارن و به همدیگه کمک میکنن .

من شش ماهه که ازدواج کردم و خونه خودم هستم . اما تو این شش ماه مدام ناراحتی و کدورت بین و منو شوهرم پیش اومده به خاطر یه سری  خاسته های غیر منطقیش .یک نمونش خانواده وفامیل شوهر من از پدر و مادر تا دایی و عمه همه قلیونی هستن البته شوهرم و برادرشوهرام و خواهرشوهرام نه . من هم به شدت از قلیون متنفرم از بوش دودش کثیف کاریش و بقیه مسایلش .تا حالا چندباری هم که پدر ومادر شوهرم اومدن خونه ما با اینکه من قلیون نخریدم برخلاف خواست اونها.

و میدونن که از قلیون بدم میاد ولی رعایت نکردن و قلیون خودشونو آوردن و خونمو پر کردن از دود و بوی قلیون .اه اه حالم بد میشه ازش حرف میزنم یک قلیون کثیف و بدبویی هم میکشن.من به هر زبونی به شوهرم گفتم با من بیشتر چپ افتاد به خوشی و خوبی گفتم ،گفتم من با قلیون مشکل دارم دلم نمیخاد تو خونه زندگیم قلیون باشه اصلا .ولی میگه نمیتونم بگم اینجا نکشن تو تحمل کن .

و همچنین خودمم تا جایی که بشه دلم نمیخاد برم خونه پدرش چون دود قلیون بیداد میکنه اونجا حالا بقیه مسایلش که بماند . به نظر شما من چیکار کنم چطور به شوهرم بفهمونم ک این خونه زندگی منم هست و چیزی که من دلم نماد مهمون هرکی هست نمیتونه تو زندگی من هرکاری دلش خواست بکنه . من چطور جلوی اینکارو بگیرم و چطور به شوهرم بفهمونم منو کمتر ببره خونه باباش که ناراحتم نشه .ممنون از همتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)