سلام 

من با یه پسر ترک دوستم و قصد ازدواج داریم ، اما من قبلا ازدواج کردم ، بنا بر تحقیقاتم میگن خانواده ترک ها رو این مسئله تعصب دارن و امکان نداره قبول کنن 

من موندم چیکار کنم ، خیلی دوست داریم همو ، ولی از اینده میترسم 

راهنماییم کنید ، خودش شرایطم رو قبول داره 


مرتبط :

ورود رسم و رسومات جدید به زندگی ایرانی ها

کدوم رسم و رسومات ازدواج برای شما آزار دهنده است؟

رسومات ازدواج در شیراز

رسم و رسومات ازدواج در شیراز

رسومات عید نوروز در شهر شما چگونه است ؟

رسومات پذیرایی خانواده عروس موقع خواستگاری در شهرهای مختلف

رسم و رسومات قدیمی ، درسته یا غلط ؟

رسم و رسومات آذری ها در مورد ازدواج چیه ؟

رسم و رسومات خاص شب عروسی

رسومات دردسرساز و بی فایده ازدواج رو بشکنیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)