با سلام جوانی هستم که به تازگی در تهران مشغول به کار شده ام و دور از خانواده مجردی زندگی می کنم. اما به چند دلیل انگیزه ازدواج ندارم

قادر به تامین هزینه های زیاد اول ازدواج نیستم

از مراسمات عروسی و.. خوشم نمیاد

مثل همه آدما عیب هایی دارم و فکر میکنم اگه زن بگیرم بعد از مدتی همش باید در موردشون جواب پس بدم

حقوقم کمه و اونجور که اکثر دخترا دوس دارن خرج کنن ندارم

خیلی به بچه ذوقی ندارم

خیلی به حرف دیگران اهمیت نمی دم

آشپزی و کارای خونه را کاملا انجام میدم

فقط میمونه میل جنسی و کامل شدن دین که یه راهکار داره که متاسفانه بعضیا دید بدی بهش دارن ولی تو شرایط خودش خیلی راه خوبیه

الان تو تهران از هر 3 ازدواج یکیش به طلاق می انجامه و خیلی از طلاق گرفته ها ازدواج نمی کنن و من میتونم با یکیشون ازدواج موقت انجام بدم که هم خیلی هزینه های کمتری داره هم همیشه در کنارم نیست که ازم ایراد بگیره و هم دو طرف از گناه دور میشن و ثواب داره

آیا باز هم در این شرایط با این قضیه مخالفن دوستان؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل مربوط به ازدواج موقت (۳۹ مطلب مشابه)