سلام کاربران عزیز خانواده برتر

میخوام مشکلمو باهاتون در میون بگذارم و از راهنمایی هاتون استفاده کنم.

من پسری ؟ ساله هستم که قصد دارم ازدواج کنم اما مشکلم اینه که وقتی معیارهامو به مامانم میگم که دختری که برام انتخاب میکنی اینجوری باشه میگه دخترای الان اینجوری نیستن و اینطوری هیچکس زنت نمیشه. راستی من دو تا زن داداش دارم، دور و برمونم تازگیا زیاد عروس جدید داریم به خاطر همین مامانم خوب رفتارها و افکار دخترای تازه عروس شده رو میشناسه. سرتونو درد نیارم و عقایدمو بگم و شما کمکم کنین که اصلا یعنی افکارم اینقدر بده که به قول مامانم کسی زنم نمیشه؟ 

من دوست دارم زنم فهمیده و عاقل باشه و دنبال حرفای الکی نباشه، از این رسم و رسومای بیخودی که جدیدا مد شده پیروی نکنی، پول براش خیلی مهم نباشه، حجابشو کامل رعایت کنه، ادای روشن فکرارو در نیاره و همینجور چیزا.

باور کنین اصلا خسیس نیستم فقط دوس دارم درست زندگی کنم. مثلا الان مد شده برای مراسم عروسی میرن کلیپ درست میکنن، اخه این چه کاریه؟ یا میرن واسه دندون در اوردن بچشون از خودشون عکس میگیرن توی آتلیه یا عروس برای عیدی بردن یا شب چله ای بردن _ از رسوم شهر ما_ میره ارایشگاه مثل شب عروسیش.

من به مامانم میگم من نمیخوام زنم اهل این کارا و فکرها باشه میگه همچین دختری پیدا نمیکنی الان همه دخترا دنبال این حرفان. راست میگه؟ من اصلا حاضر نیستم از این مواضعم کوتاه بیام.اگر همه دخترا اینطوری هستن من ازدواج نکنم بهتره

ببخشید طولانی شد ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)