با سلام.
من دختری 23 ساله هستم .از بچگی مشکل اضافه وزن و چاقی داشتم. تا اینکه پارسال شروع به کم کردن وزن کردم و رژیمم هم کاملا اصولی بود. اما بعد از رژیم روی پوست سینه هام... روی ران سمت چپ و راست ام و باسن ترک هایی ایجاد شد و یه کم هم شل شدن.
خانواده عالی وضع مالی مرفه. این ها رو نمیگم که از خودم تعریف کنم.اما با وجود این شرایط ذره ای اعتماد به نفس برام نمونده. من دختر پر حرارتی هستم و دوست دارم زود ازدواج کنم. اما با وجود این ترک ها هر شب گریه میکنم. 
حتی وقتی چند ماه به قصد ازدواج با پسری دوست شدم.وقتی دیدم قصدش جدیه بهش گفتم...اما انقدر مِن مِن کرد تا مدت ها می گفت من پذیرفتم این وضع تو رو هیچ مرد دیگه ای نمی پذیرفت. و همش می زد تو سرم.
حالا همه خواستگار هام رو رد میکنم و تصور میکنم اگه منو بار اول ببینه حتما طلاقم میده. واقعا دیگه من نباید تا اخر عمرم ازدواج کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)