سلام

یه مدتیه همسرم با من سرد شده و حتی تو روابط جنسی مثل اول نیس یا بهونه در میاره مشکلشو هم نمیگه که حل کنیم عصبی بودم و با همسرم بر خلاف میلش سکس کردم و که بدتر شده و میگه شکایت میکنم حتی از من میترسه بهش دست بزنم ولی من همسرشم یعنی تجاوز حساب میشه سه ماهی میشه رابطه نداریم ولی از آنجایی که خیلی دوسش دارم طلاق یا خیانت نمیخوام .

در ضمن قبل از ازدواج با همسرم 5 سال دوست بودم یعنی امکان داره چون دوست بودیم سرد شده الان ؟ بعد از 2 سال ازدواج و کار من تجاوز بود ؟ و چه حکمی داره ؟ مشکلش رو چجور بفهمم وقتی چیزی نمیگه به من حتی حاضر نیس نگام کنه از نظراتتون ممنون میشم دوستان


پاسخ :

سلام

رفتارتون رو با اون در قبل از ازدواج با الان مقایسه کنید . رفتار شما گرم تر شده یا سرد تر ؟ آیا به اندازه ی کافی بهش محبت کلامی می کنید ؟ خانم ها علاقه ی چندانی به دوست دارم های عملی ندارن . 

در طول روز چند بار بهش گفتید که دوست دارم و ... . آیا رفتارتون با حرف تون یکی هست ؟ مثلا وقتی بهش میگید میمیرم اگه ناراحتی تو رو ببینم ، عملا این کار رو می کنید ؟

می خواید دلش رو به دست بیارید باید نازش رو بخرید و بهش محبت کنید . اون زن شماست . اون دوست یا همکار شما نیست که از محبت کردن بهش بترسید . 

اون قراره مادر بچه های شما باشه ، هر چه پیش شما مقبول تر باشه بهتره می تونه مادری بکنه . اصلا شما تصور کن برای تربیت بچه ها داری باج میدی ! به خاطر ثوابش محبت کن . 

یه مادر عصبی محبت ندیده نمی تونه بچه تربیت کنه .

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)