سلام من ی دختره 19ساله ام و حدودا چند وقتی میشه ک نامزد کردم و همدیگرو خیلی دوس داریم و از نظر عاطفی چندان مشکلی نداریم.
با نامزدم رابطه داریم البته نه کامل و در حد دخول.
مشکلم اینه ک نامزدم میل جنسی اش بالاست البته غیرعادی نیست اما من میل جنسی پایینی دارم.
اوایل اصلا اینطوری نبودم انقدر میل جنسی بالایی داشتم ک از 12 سالگی تا 17 سالگی خود ارضایی داشتم و خدا رو شکر تونستم ترکش کنم و چون ازدواجم نکرده بودم این میل و تو خودم خفه میکردم که دوباره سمت خودارضایی نرم.
الان خیلی کم تحریک میشم و شرایطمون طوریه ک با نامزدم خیلی دیر به دیر ارتباط داریم شاید ماهی یبار بشه ارضاشیم.
چون فاصله طولانی میشه و ....من میلم خیلی کم شده.
پیش نامزدم احساس ضعف میکنم.
نمیدونم مشکلم بعد از ازدواج حل میشه یا نه؟
میترسم نتونم خواسته هاشو برآورده کنم یا اونی باشم ک میخواد و در حد اون باشم و خدای نکرده بعدها بره سراغ یکی دیگه....
خواهش میکنم راهنماییم کنید.