به شدت از ازدواج متنفر شدم و تصمیم به تجرد قطعی گرفتم

یکی از همکارانم که ظاهرا به من وابسته شده میگه در شرف طلاقه

چکار کنیم که بعد از 40 سالگی حسرت دوران جوونی رو نخوریم ؟

همیشه صحنه های فیلم های بدی که دیدم میاد توی ذهنم

هی برم خواستگاری یا صبر کنم و عاشق بشم؟

بعد 6 ماه شوهرم با یه اسم دیگه منو صدا کرد

دو قلو بارداریم ، شوهرم میگه خرج 4 نفر رو از کجا بیارم ؟

اشکالی داره که برای فرار از تنهایی با یه دختری دوست بشم ؟

خلاء محبت شوهر با هیچ کلاس رفتن و ورزش کردنی پر نمیشه

به نظر شما چرا بازم بهم جواب منفی داد ؟

مشکل این است که به آخر نزدیک شدیم ولی لیاقت ظهورش را نیافته ایم !

بخدا منم دوست داشتم ازدواج کنم

چطور در خواستگاری بگم خانم ، حقوقت رو بده دست من ؟

آقایون، چرا بعضی از هم جنساتون بی غیرت شدن؟

دلم میخواد قبل از شروع سربازیم یه دختر رو عقد کنم

اگه شوهر کردیم چه رفتاری با همسرمون انجام بدیم ؟

احساس میکنم شوهرم وقتی باهام باشه حوصلش سر میره

میخوام با کسی ازدواج کنم که دوستش داشته باشم ولی گزینه ای ندارم ...

گاهی اوقات که خانمم از مادرم گله میکنه از کوره در میرم

چطور میشه برای ازدواج، باب آشنایی با یه آقای با شخصیت رو باز کرد ؟

تفاوت اعتقادی بعد از ازدواج مشکل ساز میشه ؟

نامزدم میگه چرا اومدی سراغ من ؟ تو کجا و من کجا ؟

اگه خواستگارم رو قبول کنم و بعد در دانشگاه از کسی خوشم اومد چی ؟!

چطوری با چت کردن میتونم به عمق افکار خواستگارم پی ببرم

چرا نگاه بعضی از مردم به آخوندا و حوزه ای ها زیاد جالب نیست؟

دلایل خوش قیافه شدن پسر بعد از ازدواج چیست؟

مجردهای بالای 30 سال چطوری زندگی شون رو میگذرونن ؟

به خاطر یه حساسیت فصلی، مادر خواستگارم مانع ازدواجمون شده

دختری وجود داره که تابحال دوست پسر نداشته ؟

نماز خوندن واقعا برای من سخته



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)