سلام 

من دختری ۲۲ ساله هستم ک قراره إن شاالله یک ماه دیگه عقد کنم ولی بخاطر مسأله ای خیلی نگرانم نمیتونم هم با کسی این موضوع  رو درمیون بزارم برا همین احساس میکنم عقدمون رو عقب بندازیم...

ببخشید ک این مسأله رو اینجا مطرح میکنم چون واقعا ناراحتم و نمیدونم باید چیکار کنم...

من سینه هام جوریه که یکی از دیگریی کوچکتره و واقعا سر این مسأله خیلی دارم اذیت میشم و میترسم عقد کنم و ششششوهرم این موضوع رو بفهمه و ...

نمیدونم باید چیکار کنم تفاوتشون خیلی زیاده و کاملا مشخصه(من کلا اندام لاغری دارم و سینه هام هم تقریبا کوچیکن ولی این نابرابریشون خیلی عذابم میده...

میخوام بدونم این مسأله ممکنه واسه شوهر آیندم مهم باشه؟راه هست ک بتونم ایم مشکل رو حل کنم

خواهشا جواب بدین...خیلی مهمه واسم…

بنظرتون عقدمو عقب بندازم.


مرتبط:

عدم تناسب سینه ها آزارم میده

سینه هام حدود دو سایز با هم اختلاف اندازه دارن

باید به خواستگارم بگم که سایز سینه هام با هم فرق داره ؟

کوچک بودن نوک سینه های یه دختر بعد از ازدواج مشکل ساز میشه ؟

سینه سمت راستم از سینه سمت چپم خیلی بزرگتره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)