سلام

من چند ماهه عقد کردم و تعریف از خود نباشه خانواده خوب و معمولی رو به بالاییم چه از لحاظ مالی چه از لحاظ فرهنگ و متقابلا من یه مردی برای ازدواج انتخاب کردم که هم کفو من باشه همسر من از فامیلای درجه دو هستن الان ایشون توی این چند ماهه بعضی موقعها حرفایی میزنه شخصیت منو میبره زیر سوال .

مثلا همین چند وقت پیش به من میگه همه تو فامیل تو رو خنگ میدونن ولی من بهترین پسر فامیل به پات نشستم یا اینکه میگه تو فامیل مسخره ات میکردن قبلا.

یه جوری خودشو میخواد بهترین نشون بده ولی منو خیلی ریز و کوچک کنه . یعنی یه جوری غرورمو بشکنه میخوام بپرسم باهاش چه جوری رفتار کنم دست از این کارش بکشه واقعا بهم بر میخوره وقتی هر دو در یه سطح باشن ولی اون یکی بخواد بهت بقبولونه تو از من پایین تری ؟


پاسخ :

سلام

بعضی کارها هست که با فطرت مرد سازگاری بیشتری داره و در مقابل یه سری چیزها هم زنها بهتر می تونن باهاش کنار بیان . شوهر شما هم مثل بقیه مردها به دنبال اینه که در خونه آقایی کنه . می خواد که شما ازش حساب ببرید . می خواد که شما اون رو به عنوان مرد خونه قبول کنید .

شما درست فهمیدید ، اون به دنبال اینه که شما قبول کنید اون بهتر از شماست . اون نمی خواد که شما خودتون رو با اون مساوی بدونید . اون الان حس نمی کنه که مرد شماست . 

شما این حس رو بهش بدید آروم میشه . قبول این موضوع با فطرت شما سازگاری بیشتری داره تا اون . شوهرتون رو بزرگ و مقتدر کنید تا از تکیه کردن بهش لذت ببرید . 

فکر نمی کنم برای شما خانم ها خوشایند باشه که به مرد ضعیف ، مردی که اعتماد به نفس نداره و توی خونه ی خودش کوچیک میشه ، تکیه کنید . فکر نمی کنم براتون لذتی داشته باشه که مردتون رو کوچک ببینید .

رفتاری که اون الان با شما داره به خاطر اینه که حس می کنه پیش شما بزرگ نیست . هر چند روشی که در پیش گرفته غلط هستش ولی منظور بدی نداره .

اون می خواد مرد باشه و شما قبولش داشته باشید . بنابراین باهاش مقابله به مثل نکنید ، هر چند سوری و ظاهری باشه ولی یه مدت بهش اقتدار بدید و نتیجه رو ببینید . اگه درست شد که این باید یه تجربه برای شما باشه . اگه نشد یه فکر دیگه باید کرد .

بذارید حس کنه مثل یک ستون قوی می تونه تکیه گاه شما باشه .

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)