سلام

من یه سوال دارم. موهای من خیلی ظریف و نرم و لخت هست.به طوری که اگه ژل بهش نزنم یا سشوار نکنم هر کس ببینه فکر میکنه که موهام رو اتو کردم.

راستش من از این وضعیت خسته شدم. دلم میخواد مو هام خشن باشه. حتی به فر 6 ماهه و اینا هم فکر کردم... یه مدت در کنار شامپو کنار و حنا به موهام میزدم یه کم خشن میشد اما خب وقت گیره ..

کسی راه حلی نمیشناسه که مو ها رو ضخیم و خشن کنه ؟ یه داروی گیاهی یا محلولی شامپویی چیزی؟


مرتبط:

چطور موهای خشک و وِزَم را خوش حالت کنم؟

به موهاتون چی می زنید که نرم و خوش حالت میشن

شما توی تابستون با موهای بلند و فرتون چیکار می کنید؟


مرتبط با رنگ کردن موی خانم ها:

نمیخوام بعد از ازدواج موهام رو رنگ کنم

تجربیات شما در مورد رنگ کردن مو با حنا و رنگ های فانتزی

رنگ مو اکسیدان بدون دکلره چطوری از بین میره؟

آیا راه خانگی هست که بشه دائم رنگ مو ها رو تغییر داد؟

نظرتون راجع به رنگ کردن موهای خانم تون چیه؟

عوارض رنگ زدن مو رو می خوام بدونم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)