سلام

من یه سوال داشتم با عرض معذرت.

من بین سینه هام همیشه زخم میشه. مخصوصا وقتی عرق می کنم. عرق سوز میشه. خوب چون مجردم از لباس زیر استفاده می کنم. بعضی وقت ها خیلی خارش و سوزش داره. دکتر برام پماد نوشته اما باز اونجوری میشم. نمی دونم دیگه چیکار کنم؟ نمی تونم بدون لباس زیر هم باشم چون هم عادت ندارم هم بدون لباس زیر ناخودآگاه وسوسه می شم و نمی خوام به خودارضایی کشیده شم. دست خودم نیست.

من بدبختیم اینه زیادی به سینه هام حساسم و زودی تحریکم می کنه واسه همین همیشه از لباس زیر استفاده می کنم. اما با سوزش و خارش نمی دونم چیکار کنم. خانم هایی که این جا هستید میشه بگید شما هم این جوری میشید. آیا بین سینه هاتون قرمز شده؟ سوزش داره؟ چطور درمانش می کنید؟ من زود به زود حموم هم میرم. اما با این که پماد هم زدم باز این مشکل داره دیونم می کنه. راهی نیست یعنی؟

---------------

مرتبط با تناسب سینه ها:

عدم تناسب سینه ها آزارم میده

سینه هام حدود دو سایز با هم اختلاف اندازه دارن

باید به خواستگارم بگم که سایز سینه هام با هم فرق داره ؟

کوچک بودن نوک سینه های یه دختر بعد از ازدواج مشکل ساز میشه ؟

سینه سمت راستم از سینه سمت چپم خیلی بزرگتره


مرتبط با سایز سینه ها:

سوال در مورد دستگاه بادکش یا همون وکیوم سینه

سینه هام اصلا رشد نکرده

خواستگاری از دختری که لاغر اندامه و سینه های کوچکی داره

برای افزایش سایز سینه دختران گیاه دارویی وجود داره ؟

لباس عروس برای سایز سینه های کوچک هم پیدا میشه؟

آیا سینه بند مجیک در بزرگ تر کردن سینه ها موثره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه) بهداشت فردی (۳۹ مطلب مشابه)