سلام

من دختری ۲۲ ساله هستم، از ۱۶ سالگی به درد خودارضایی دچار شدم. اولین بارو یادمه که با --- این کارو انجام دادم که یک دفعه در حین انجام اون حسی که تا بحال تجربه نکرده بودم بهم دست داد، نمیدونستم اصلا این کار یا این حس چیه، همیشه از خودم میپرسیدم بقیه هم سن و سالامم مثل خودمم، دیگه معتاد به این کار شدم روزی چندین مرتبه بدون اینکه از عوابقش بدونم چه برسه بدونم گناهه.

خلاصه یادم نیست بلاخره کی فهمیدم، ولی بعد از اینکه فهمیدم روز به روز کمترش کردم،چندین بار شد که قصد ترکشو کردم،یه دفعه شد ۶ ماه این کارو انجام ندادم ولی باز نشد کامل ترک کنم تا به الان.

میدونم گناه همه این چیزارو میدونم ولی بعضی وقتا واقعا نمیتونم جلوی خودمو بگیرم خیلی بهم فشار میاد، تو رو خدا سرزنشم نکنید، مخصوصا وقتی سر یه موضویی خیلی عصبانی میشم با اون کار اروم میشم، از خدا همیشه خواستم شرایط ازدواجمو جور کنه خب چیکار کنم شما بگید وقتی تو بعضی وقتا تحت هیچ شرایطی نتونی خودتو کنترل کنی وقتی مثل یه خوره فکرش میافته تو ذهنت اون لحظه چیکار کنم.

چندین مرتبه توبه کردم ولی نشد پاش بمونم، وقتی یکی و اقا احتیاج داره به ازدواج ولی شرایطش نیست اون بدبخت چیکار کنه، خب دست خودشم نیست که اینقدر میل جنسیش بالاس، وقتی میفهمم هم سن و سالام همه ازدواج کردن بدتر میشم.

تو رو خدا کمکم کنید .


آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)