سلام

دوستان من 23 سالمه چند ماهی میشه که عقد کردم

من مشکلم اینه که همیشه میترسم شوهرم با دختری دوست بشه و رابطه ی پنهانی باهاش داشته باشه.

از طرفی از چندتا از دوستای مجردم شنیدم که پیشنهادهای زیادی برای دوستی از طرف مردها و پسرهای متاهل بهشون شده بهم میگن نمیدونی چه مردایی بهمون نخ میدن کسایی که اصلا به ظاهرشون نمی خوره.

من تو این چند ماه اصلا گوشیه شوهرم رو نگشتم اونم همین طور .ولی گاهی شک میکنم بهش فکر میکنم شاید با دخترایی تو برنامه های مختلفی مثل لاین ویچت چت کنه. منو شوهرم به روش سنتی باهم ازدواج کردیم اینم میدونم که شوهرم بی نهایت منو دوست داره ولی من فک نمیکنم به اندازه ی اون عاشق باشم.

به نظرتون باید چیکار کنم؟ آقایون متاهل شما بگین اگه کسی اینقدر خانومش رو دوست داشته باشه که از دوریش گریه کنه به نظرتون میتونه با دخترای دیگه در ارتباط باشه؟(حتی ارتباط مجازی)

به نظرتون من باید چطور متوجه شم که همسرم با هیچ دختر دیگه ای در ارتباط نیست ؟ گوشیش رو چک کنم ؟ به نظر خودم خیلی ضایع است؟

 یا اصلا باید چطوری باشم که شوهرم سمت کسی کشیده نشه ؟


مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

می خوام حس مردانگی رو در شوهرم زنده کنم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟

شوهرم توجه چندانی به ناز و عشوه های من نمیکنه

چگونه لطافت زنانه داشته باشیم؟

ناز کردن بلدم ولی نمی دونم کجا و کی؟

نامزدم میگه بلد نیستی برام ناز و عشوه بیای


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)