سلام دوستان

یه سوالی از خدمتتون داشتم به خصوص دخترخانما که بهم مشاوره بدین. مرسی

بنده به صورت کلامی با خداوند عهد کردم که در صورت پیدا کردن یک کار خوب و آبرومند و با روزی حلال، ماهانه یک دهم حقوقم رو صرف کارهای خیریه بکنم. همین الان هم اینکارو می کنم البته با یک حقوق ناچیز دیگه. فقط خواستم بدونم این مساله رو باید در جلسه خواستگاری مطرح کنم؟در کدوم جلسه بگم بهتره؟ خودم فکر می کنم شاید خیلی از دخترها موافقت نکنن، ضمنا خودمم میدونم با شرایط اقتصادی امروز شاید خیلی سخت باشه اینکار و اگرم تا الان انجامش دادم فقط به خاطر این بوده که مجرد بودم و با شرایط تاهل نشه انجامش داد. خودم همیشه دوست داشتم به دیگران کمک کنم چون در مال ما همیشه حقی برای نیازمندان هست و با این کار میخوام اگه در زکات و خمس و یا وارد شدن پول حروم به زندگیم مشکلی دارم با این کار روزیمو حلال کنم. 

ممنون میشم کمکم کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای پسران) (۷۰ مطلب مشابه)