چرا با سایت هایی مثل نوعروس برخورد نمیشه؟

http://www.nowaroos.com/index.php

سلام

من و همسرم 2 سال ازدواج کردیم حقوقم 1 میلیون هست اجاره نشینم 500 تومن اجاره میدم. خلاصه زندگی بدکی نداریم. یکی دو ماه هست خانمم خیلی نق میزنه که حقوقت خیلی کمه .... حتی یکبار هم قهر کرد باهام. چند روز پیش توی نت بودم توی مرورگر اینترنت آدرس سایت نوعروس دیدم خانمم توی این انجمن عضو هست.گشتی توی این سایت زدم دیدم اکثرا یه عده دختر ل** و پولدار عضو این سایت هستند که کارشون خرید کردن هست و -- دادن!

مثلا طرف شوهرش واسه سالگرد ازدواجشون گوشی آیفون 6 خریده اومده پز دادن. حدس میزنم مشکل من و همسرم این سایت هست

لطفا من و راهنمایی کنید چیکار کنم؟

مرتبط:

آدم اگه از زندگیش راضیه چرا باید تو فضای مجازی جار بزنه؟

تا کی فخر فروشی و سوزاندن دل بقیه!

با تجمل گرایی دل محرومان رو نسوزانیم

باید سبک زندگیم رو عوض کنم که دیگران غصه نخورن؟

فضای مجازی رو جدی نگیرید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)