سلام

من دو تا سوال دارم

1- خودارضایی باعث شده چشمم به شدت ناپاک بشه

2- من کلا پسر درس خونیم معدلم هم نوزده هستش اما یکی دو ماهه شب ها هر دو هفته یکبار بعد از کلاس های اموزشگاه با دوستام قلیون سرا میریم. ایا این میتونه در اینده برام مشکل ساز بشه

یه نظر هم داشتم به نظر من برای ترک خود ارضایی باید یه محل درد و دل جدا باشه. نمیدونم یه چیزی شبیه کلاس های ان ای

چون خودم وقتی میبینم هم کلاسیم دو هفتس خود ارضایی نکرده انگیزم زیاد میشه

ممنون


مرتبط :

اثرات خودارضایی روی چهره

در تست پزشکی، اورولوژ میتونه متوجه خودارضایی بشه ؟

با توجه به آسیب های خودارضایی میتونم زن آینده ام رو تامین کنم ؟

آیا امکانش هست عوارض خودارضایی از بین بره و دوباره سالم بشم ؟

چه کار کنم از شر عوارض خودارضایی خلاص شم ؟

جبران عوارض 6 سال خودارضایی

چقدر طول میکشه که عوارض خودارضایی از بین بره؟

بررسی علمی مضرات خودارضایی


آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)