سلام 

من یه دختر دانشجو هستم و 21 سالمه مشکلی که دارم اینه که صدام ذاتا خیلی نازکه (حتی گاهی تلفن جواب دادنی کسی که پشت خطه اگه منو نشناسه فکر میکنه یه دختر بچه داره باهاش صحبت میکنه) مخصوصا اگر بخوام با کسی با احترام صحبت کنم بدترم میشه و اصلا صدام رو از قصد نازک نمیکنم چون به حجاب (چادری هستم) و سایر موارد دین هم اعتقاد دارم .

اصلا دلم نمی خواد این صدام باعث جلب توجه و برداشت بد دیگران و به خصوص آقایون در مورد من بشه خیلی از این موضوع ناراحتم چون هیکل درشت و چاقی هم دارم اصلا صدام به هیکلم نمیاد حتی چند بار دوستام بهم گفتن تو که این همه رعایت میکنی سعی کن صداتو کلفت کنی و صحبت کنی تا مردا بد برداشت نکنن ولی واقعا سخته یعنی من اصلا نمیتونم صدامو تغییر بدم .

سوالم از شما به خصوص برادرهای عزیزم تو این سایت اینه که صدای نازک خانم ها واقعا باعث تحریک تون میشه اگر حتی صداشون ذاتا نازک باشه و اندی این کارو نکنن یا فقط کسانی که خودشون میخوان با عشوه و نازک صحبت کنن جلب توجه میکنند؟

ممنون و ببخشید اگر طولانی شد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)