سلام
اقای نجفی و بچه ها لطفا کمکم کنید
من 24 سالمه و بین این همه خواستگار از هیچکی خوشم نیومده یعنی همه رو سر قد چاقی یا لاغری رد کردم تو بین اینا چند تاشون خیلی موقعیت های خوبی داشتن که عالمو ادم وقتی فهمیدن رد کردم دعوام کردن حالا الان یه بنده خدایی هست که تحصیلات عالی شغل خیلی خوب و...... من دوباره از چاقیش ایراد گرفتم یه عالمه شیکم داره چهرش مردونس و جا افتاده اون 30 سالشه من 24 . من اندام خیلی رو فرمی دارم نه چاقم نه لاغر قدمم متوسط رو به بالاس
دوس دارم شوهرم خوش استیل باشه و قد بلند ولی این اقا بر عکس اونیه که میخوام .چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط ده دقه باهاش حرفیدم. ز بزنن بگم ن؟؟؟؟؟ بابام هنوز ندیدتش
بعضی وقتا میگم خوب شد من پسر نشدمااااااا
ولی تا الان اصلا اونایی رو که رد کردم اصلا ذره ای ناراحت و پشیمون نیستم ولی دیگه دارم برا خودم میترسم اخه یعنی چی که هیشکی به دلم نمیشینه

پاسخ :
سلام
بهتره که یه تجدیدنظر در معیارهاتون بکنید . به نظر میرسه ظاهر خیلی براتون مهمه . در حالی که بعد از ازدواج شاید بشه ادعا کرد تاثیر کمی در دوام زندگی زناشویی داره .
هدف شما از این که می خواید با یه پسر زیبا ازدواج کنید چیه ؟ آیا ارزش این رو داره که اون اهداف رو فدای اخلاق در زندگی زناشویی بکنید ؟
مطمئنا هر کی زیبا بود لزوما اخلاقش و رفتارش زیبا نیست . ممکنه استقلال مالی نداشته باشه ممکنه با ایمان نباشه و ... .
از مواردی که بعد از ازدواج باعث دوام زندگی زناشویی میشه به ایمان ، اخلاق و استقلال مالی اشاره کرد .
موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه)