سلام

یه سوالی داشتم

ما خانوما خیلی خوب می دونیم که چه طوری همسرمون می تونه ما رو خوشحال کنه و یه کاری کنه که توی دل ما عشق موج بزنه مثل گل دادن یا هدیه حتی خیلی کوچولو یا ابراز علاقه و پیامکای عاشقانه و ...

اما من واقعا برام سواله با چه کاری می تونم به شوهرم همین حس رو بدم خوب من دوسش دارم و بهش میگم یا سعی می کنم به حرفاش گوش بدم ولی نمیدونم باید بازم چی کار کنم؟

اگه یه خانومی هفته ای دو سه بار به همسرش بگه دوستت دارم باعث میشه همسرش دل زده بشه یا جذابیت خانوم کم بشه؟راسته میگن باید خیلی سرسنگین باشی تا عزیز باشی؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)