دختری ** ساله هستم . 5 سال پیش با یه عالمه آرزو زن پسری شدم که ادعا میکرد تو زندگیش همه جور خوش گذرونی کرده و دیگه می خواد پاک و صادق زندگی کنه ما با هم دوست نبودیم از طریق یکی از اشنا ها به هم معرفی شدیم. پسر کاریی نبود امورات زندگی مون بیشتر از طریق پدرش ساپورت میشد دانشجو بود اوایل زندگی سر کار یه خط در میون میرفت بعد 3 سال دیگه سر کار نرفت به بهونه درسش، هر وقت ناراحت می شدم به خاطر کار نرفتنش مادرش و خودش پارم می کردن که به تو مربوط نیست .
من خودم مربی باشگاه بودم و سر کار میرفتم از 2 تا 9 کار بودم شب که میرسیدم تو خونه یا خواب بود یا سر لب تاب بود یاد ماهواره .... همیشه از من گله داشت همیشه من بهش بدهکار بودم .
بعضی وقتا می گفت لباس های خاص بپوشم مثل جوراب و هر چیزی دیگه که توی فیلم هایی که دائم می دید .و بالاخره کارش به خیانت و اس ام اس بازی رسید دستش رو شد بی محلیاش بیشتر شد تا اینکه به من گفت تو رو دوست ندارم بچگی کردم و... منو شکوند من خورد شدم ازش جدا شدم
من از اندام چیزی کم نداشتم قیافه م هم خوب آس نیست اما بد هم نیست. من دختری ** ساله بدون اعتماد به نفس تو این جامعه چه اینده ای در انتظارشه؟ آرزو دارم یه روز فقط به پام بیافته و بگه اشتباه کرده
ببخشید طولانی شد

داشتن اختلاف نظر با شوهر:

خوابیدن های زیاد شوهرم منو رنج میده

آقایون دوست دارن خانم شون بره منت کشی موقع قهر بودن؟!

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

وقتی جدا از زنم می خوابم یه احساس معنوی بهم دست میده

خوابیدن کنار همسر در دوران عقد

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم

جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده

قبل از ازدواج فکر نمیکردم اختلافات فرهنگی بتونه مشکل ساز بشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)