سلام به همه ی دوستان 

 از همه میخوام بهم کمک کنید  و راه حل درستی جلوی پای من بذارید 

  من  سه ماه عقد کردم 

  ولی تا الان فقط سه بار شوهرمو دیدم 

  من خیلی با ذوق و شوقم  و ایشون  کمی خشک و سرد بر خورد میکنه 

  به تلفن زدن و پیام دادن دوران نامزدی اعتقاد چندانی نداره 

 خونوادش هم همه طرف من هستن 

 ایشون مردی هست که تا حالا حتی با خواهر مادر خودش بیرون نرفته به دختری  نگاه نکرده  در واقع بگم چشم پاکه 

  ولی از اون جور آدم هایی که وجدان  دارن   یعنی  اگر بفهمن  کسی از دستشون ناراحته وجدانشون به درد میاد 

 غیرتیه 

 منو نمیزاره تنهایی برم خونشون 

  قرار بوده  بعد محرم عروسی بگیریم  ولی  الان   میگه با شه یک سال دیگه 

 من همه ی وسائلمو گرفتم و ای ایشون  هنوز نگرفته 

 انگار  استرس داره  یا از اینکه بخواد  کنار من شب بخوابه استرس داره یا  از  پذیرفتن مسئولیت می ترسه نمیدونم 

 دوست نداره کسی بهش  گیر بده 

 اگر کسی بهش گیر بده اون کار رو اصلا انجام نمیده 

 از امر و نهی کردن زیادی خوشش نمیاد دوست داره خودش برای کارای خودش تصمیم بگیره انسان خوبیه 

 ولی بهم گفته که باید بهش فرصت بدم تا بپذیره که میتونه با خانمی بیرون بره  یا به عنوان همسر  همیشگی منو بپذیره 

 من آدم نقطه مقابلشم 

 خیلی   پر از شوق  و خنده  و  اهل شاد بودن 

 هستم ولی بسیار زود رنجم   زود بهم میریزم  وقتی دارم عاشقانه  برخورد میکنم  و در مقابلش برخورد سردی میبینم  به نظر شما باید چه کار کنم  متشکرم 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)